Všeobecné obchodné podmienky

Predmet obchodných podmienok

Dolu uvedené obchodné podmienky upravujú predaj vstupeniek na kultúrne, prípadne iné podujatia organizované organizáciou CREATIVE INDUSTRY KOŠICE, n.o., prostredníctvom internetového obchodu www.atdays.sk , prevádzkovaného spoločnosťou CREATIVE INDUSTRY KOŠICE, n.o. (ďalej len prevádzkovateľ) a všetky zmluvné vzťahy so zákazníkmi, ktoré z toho vyplývajú. Obchodné podmienky sú platné od 01.08.2024.

Predaj vstupeniek

Predaj vstupeniek je realizovaný prostredníctvom internetového obchodu www.atdays.sk, ktorý ponúka vstupenky výhradne formou tzv. E-Ticketu. E-ticket je vstupenka ktorá má elektronickú podobu. Jej platnosť sa overuje prostredníctvom unikátneho kódu, ktorým sa majiteľ vstupenky preukáže pri vstupu na dané podujatie. Vstupenka umožňuje vstup na podujatie.

Ceny a poplatky

Cena vstupenky sa uvádza v EUR vrátane zákonnej sadzby dane z pridanej hodnoty. Cena vstupenky uvedená pri online predaji je konečná. O aktuálnych cenách vstupeniek rozhoduje prevádzkovateľ.

Platba

Vstupenky je možné zaplatiť:CardPay (platba cez virtuálny POS terminál TATRA banky. Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a V-Pay. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.)Bankovým prevodom (dostupné pre nákup vstupenky s predstihom minimálne 5 dní)

Doručenie vstupenky

Vstupenka má formu tzv. E-ticketu. Jej doručenie prebieha výhradne elektronickou formou a to nasledujúcimi spôsobmi:Elektronickou poštou na adresu, ktorú zákazník vyplnil v procese rezervácie. V prípade zakúpenia 2 a viac vstupeniek, umožňuje systém zaslanie jednotlivých vstupeniek na rôzne emailové adresy. Táto forma doručenia je povinná.

Prevádzkovateľ

Prevádzkovateľom tohoto e-obchodu a súčasne stranou označenou ako predávajúci a súčasne usporiadateľom podujatí :
Názov organizácie             Creative Industry Košice, n.o.
Právna forma                      Nezisková organizácia poskytujúca všeobecne prospešné služby
IČO                                      35583461
Sídlo                                    Kukučínova 81/2, 040 01 Košice-Juh
Webové sídlo                      www.cike.sk
Registračné číslo               OVVS/35/2008
Registrový úrad                  Okresný úrad Košice
Kontaktné údaje:                email office@cike.sk , telefón +421 55 69 64 279,

Odstúpenie od zmluvy
V prípade zakúpenia Vstupenky, nie je možné od zmluvy s predávajúcim odstúpiť a žiadať vrátenie vstupného, nakoľko v zmysle ust. § 19 ods. 1 písm. l) zákona č. 108/2024 Z. z. oochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote, pričom zmluva na kúpu Vstupenky na Podujatie predstavuje zmluvu, na základe ktorej sa predávajúci, zaväzuje poskytnúť Majiteľovi vstupenky službu na voľný čas, t.j. Podujatie, v presne dohodnutom čase, resp. lehote konania Podujatia. Vrátenie zaplatenej Vstupenky na Podujatie nie je možné, ak tieto VOP neustanovujú inak. Rovnako nie je možné žiadať vrátenie vstupného Majiteľom vstupenky v prípade nevyužitia Vstupenky.

Reklamačné podmienky

Zaplatené vstupné sa nevracia, pokiaľ nie je u konkrétneho podujatia uvedené ináč.
V prípade, že konkrétne podujatie podlieha individuálnym storno podmienkam, ktoré umožňujú vrátenie vstupného, bude v prípade splnenia týchto podmienok majiteľovi vstupenky vstupné vrátené, avšak jeho výška bude ponížená o transakčný poplatok. Výška transakčného poplatku závisí od spôsobu platby, ktorý si zákazník zvolil pri zakúpení vstupenky. Vrátenie vstupného je možné výhradne prostredníctvom bankového prevodu (zákazník musí poskytnúť bankové údaje).

Zakúpená vstupenka (E-ticket) sa nevymieňa za vstupenku na iné podujatie.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za vstupenky zakúpené mimo internetový obchod www.atdays.sk.  Vstupné za takto zakúpenú vstupenku nebude zo strany prevádzkovateľa vrátené. V prípade, že zo strany usporiadateľa dôjde k úplnému zrušeniu podujatia, bude zákazník, ktorý prevádzkovateľovi poskytol svoj kontakt (email, telefón), prostredníctvom tohto kontaktu vyrozumený o tom, že podujatie je zrušené. Prevádzkovateľ nenesie voči zákazníkovi žiadnu zodpovednosť v prípade, kedy nebude možné zákazníka prostredníctvom tohto kontaktu včas zastihnúť.

Len v  prípade zrušenia podujatia ( nevzťahuje sa na presunutie podujatia ) zo strany usporiadateľa podujatia, bude prevádzkovateľ vracať vstupné výhradne do výšky zakúpenej vstupenky a to uvedenými spôsobmi:

Bankový prevod (zákazník musí poskytnúť bankové údaje)FIVE

Ochrana osobných údajov

Podmienky ochrany osobných údajov nájdete tu: Podmienky a osobné údaje | Creative Industry Košice (cike.sk)

Orgán dozoru nad predajom vstupeniek

Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07, Bratislava

Benjamin James

AT

Ben James je generálnym riaditeľom a zakladateľom 3D generatívnej AI platformy Atlas.

Keď Ben začal s profesiou architekta, bol šokovaný obmedzenou úlohou nových technológií v procese navrhovania. Zistil, že nedostatok automatizácie znamená, že kreatívni jednotlivci trávia príliš veľa času úlohami, ktoré nie sú vhodné pre ich odbornosť.

V roku 2021 založil spoločnosť Atlas, aby rozšíril a zameral kreativitu dizajnérov s dôrazom na hry a budovanie virtuálnych svetov.

Predtým, ako získal magisterský titul z architektúry na Univerzite úžitkového umenia vo Viedni, Ben vyštudoval Magna Cum Laude na Kenan-Flagler Business School na UNC a pracoval ako finančný a strategický konzultant v New Yorku a Londýne.

Jeho práce boli vystavené vo významných múzeách a galériách, napríklad v hosťujúcej škole Architectural Association v Číne, v A+D Museum v Los Angeles, v Storefront for Art & Architecture v New Yorku a na Bienále architektúry v Tallinne.